Norsk Twilightblogg

Fan Made Robert, som er postet som ekte.

Det er mange bilder «av» Robert Pattinson som har jaktet på oss siden de ble laget. Noen ser skikkelig ekte ut, men nå skal du få vite om noen som bare er fan made, som tilogmed kan sjokkere deg!

Haha, jeg er glad denne ikke er ekte! Den har ikke engang hender!

Denne er dessverre fan made, selv om ansiktet så litt rart ut.

Breaking Dawn.

Seriøst? Dette var bare latterlig.

Dette bilde er dessverre fan made. Buhu:(

Fan made… Btw Ansiktet passa ikke til kroppen.

Hendene var litt hårete men ellers HOT, dette skulle gjerne vært ekte.

Nei nei nei nei, dette bilde er ikke riktig! (Se på hånda)

Skulle gjerne vært ekte, men det er det ikke. Orginalen er Justin Timberlake.

Hodet er ekte, det er fra «Roma bildene», skulle vært ekte!

Jeg er lei for det. Dette er ikke det bilde som ville ende all spekulasjonen.

Jeg er ikke lei meg for denne! Så dårlig at det gjør vondt!!

Jeg er lei meg for denne, men Robert ville aldri posert for et homse blad.

Og det bilde som sjokkerte meg mest at var fan made!!! Det ser så ekte ut! (Tull)

Og dette bilde som dessverre er ekte, i en av hans tidligere dager. Heldigvis har han trent litt, og forhåpentligvis ikke har så mye hår under armene. Men dette bilde er 100% Robert Pattinson, i all hans glans!

Legg igjen en kommentar

