Norsk Twilightblogg

Robert synes det er mer naturlig å kysse Kristen i Eclipse

Robert Pattinson (24) har nå avslørt han syntes kyssescenene i «Twilight Eclipse» var lettere å spille inn enn de to foregående filmene.

Men vi må nok skuffe deg om du tror innrømmelsen har noe med de pågående romanseryktene mellom Robert og medspilleren Kristen Stewart (20), som spiller Roberts kjæreste Bella Swan i det uhyre populære vampyreventyret, å gjøre.

Robert, som sladderpressen koblet sammen med Kristen allerede på premieren av den aller første «Twilight»-filmen i 2008, snakker nemlig bare om filmens handling og hvor langt karakteren hans, vampyren Edward, har kommet i forholdet til Bella.

– Det føltes litt mer naturlig å kysse i «Eclipse», selvom det var mye mer av det. I «New Moon» og «Twilight», var det liksom alltid: «Åh, jeg kommer til å drepe deg om jeg kysser deg», eller noe. Det var alltid litt merkelig. Men i denne forstår de begge situasjonen deres mye mer og det gjør det mye lettere, forklarer den britiske skuespilleren i et nytt intervju til Parade.

– Det er første gangen Kristen og jeg har vært i stand til å oppføre oss som et normalt par, insisterer tenåringsidolet.

Men superstjernen nekter fortsatt å bekrefte om det er de påståtte romanseryktene med Kristen som gjorde scenene lettere.

– Jeg antar at folk liker historier, det er min konklusjon. De vil bare at alt i livet vårt skal være som i «Twilight». Sannheten er… at jeg skulle ønske jeg hadde fått et par timer mer søvn i dag slik at jeg kunne gitt et bedre svar. Jeg er bare så utrolig sliten hele tiden. Mangel på søvn er som å ta en valium, avslutter hunken.

Kilde

Legg igjen en kommentar

