Norsk Twilightblogg

Jeg vil ikke være Angelina.

– Jeg vil ikke være Angelina

Men takker gjerne ja til å erstatte Hollywoodskjønnheten…

Det er mediepresset  Kristen kunne vært foruten. Foto: All Over  Press
Det er mediepresset Kristen kunne vært foruten. Foto: All Over Press

Kristen Stewart (20) vil ro sin egen båt – og det i stille farvann.

Den 20 år gamle skuespillerinnen ble en internasjonal stjerne over natten da den aller første vampyrfilmen «Twilight» hadde premiere i 2008 og to år senere er hun fortsatt blant de mest omtalte stjernene i Hollywood.

Men selvom Kristen kanskje allerede er berømt – er det et par sko hun aldri har lyst å fylle.

– Jeg vil ikke være Angelina Jolie, insisterer tenåringsidolet i et nytt intervju med Now Magazine.

– Ikke det at Angelina Jolie er den mest talentfulle, vakre, suksessfulle, utrolige, beundringsverdige personen som gjør gode ting for verden, men jeg vil ikke være en filmstjerne som det, forklarer 20-åringen.

– Jeg tror ikke det er noe ved det å være en kjendis som er attråverdig. Jeg skjønner at alle kommer til å vite hvem du er og hvordan du ser ut, men hvorfor være så besatt?

Men til tross for at Kristen ikke har lyst å fylle skoa til en av Hollywoods mest berømte skuespillerinne, kunne hun gjerne tenke seg å følge i noen av Angelinas fotspor.

Stewart hadde nemlig takket ja om noen tilbød henne Jolies rolle i oppfølgeren til actionfilmen «Wanted» fra 2008.

– Ja. Definitivt, så lenge den er skikkelig bra, innrømmet Kristen til MTV News for ikke lenge siden.

– Wanted var en bra film… James McAvoy gjør den filmen annerledes enn de fleste andre actionfilmer fordi han er en ordentlig fyr og jeg syntes de fleste actionfilmene mangler det. Jeg ville bare ikke vært med i en tanketom, eksplosjonsfilm. Det er ikke greia mi, insisterte filmstjernen.

Angelina Jolies første hovedrolle var i filmen "Hackers"  fra 1995. Da var hun like gammel som Kristen er nå.Promobilder
Angelina Jolies første hovedrolle var i filmen «Hackers» fra 1995. Da var hun like gammel som Kristen er nå.Promobilder

Legg igjen en kommentar

