Norsk Twilightblogg

Jeg vil ha en egen «twilight» spin of.

Kellan har gjort stor suksess i  rollen som Emmett Cullen. Foto: Summit Entertainment Kellan har gjort stor suksess i rollen som Emmett Cullen. Foto: Summit Entertainment

– Jeg vil ha en egen «Twilight»-spin-off

Kunne du tenkt deg å se historien om Emmett på kino.

Kanskje fansen kan overbevise forfatteren at de vil ha mer av  denne fyren? Foto: All Over Press
Kanskje fansen kan overbevise forfatteren at de vil ha mer av denne fyren? Foto: All Over Press

Kellan Lutz (25) vil ha mer «Twilight».

Den kjekke skuespilleren, som spiller vampyren Emmet Cullen i de uhyre populære «Twilight»-filmene, drømmer nemlig om å lage en film om sin egen karakter.

– Om jeg kunne tenkt meg å gjøre en Emmett spin-off? Å, Jah! Selvom det bare er én film. Å se mer av forholdet til Emmett og kona hans, Rosalie, ville vært fint, innrømmer tenåringsidolet i et nytt intervju til Dose.ca.

Kellan har spilt Emmett i tre filmer nå – og når han er ferdig med å spille inn «Twilight»-forfatteren Stephenie Meyers siste bok, «Breaking Dawn», er eventyret over.

Men det hindrer ikke en kreativ fyr som Lutz å drømme.

– Jeg elsker karakteren min. Jeg har laget en skikkelig bra bakgrunnshistorie i hodet mitt og jeg får bare ikke anledning til å vise så mye av ham. Jeg kan ikke gjøre noe med det og jeg kan ikke klage, men det er så mye jeg vil gjøre med ham, insisterer filmstjernen.

Og han har et halmstrå å klamre seg til.

– Det finnes et utdrag som [Meyer, red.anm] skrev som heter ‘Emmett og Bjørnen» som hun publiserte på nettsiden hennes. Den viser virkelig hva greie er med Emmett og forholdet hans til Robert Pattinsons karakter Edward og hvordan de ble så nære hverandre. Jeg skulle ønske vi kunne vise den.

– Jeg ville simpelthen elsket om Stephanie skrev Emmett-bøkene, legger han til.

Ville du?

Kunne du tenkt deg å se historien om Emmett Cullen på kino?

Legg igjen en kommentar

