Norsk Twilightblogg

Date? Selfølgelig!

Taylor Laugtner har ingenting  imot å date fan. Foto: All Over Press Taylor Lautner har ingenting imot å date fan. Foto: All Over Press

– Date? Selvfølgelig!

«Twilight»-stjernen vil ikke ekskludere noen…

«Twilight»- stjernen Taylor Lautner (18) insisterer på at han ville ha vært glad for å date et fan fordi han ikke vil ekskludere noen når han skal finne seg en potensiell kjæreste…

Og selv om han vil holde alle mulighetene oppe, vet han ifølge FemaleFirst hva han ser etter hos en jente …

For Taylor – som tidligere har datet sangerinnen Taylor Swift- legger ikke skjul på at han har strenge krav når det kommer til å velge seg en kjæreste.

At Taylor er kjekk er det ingen tvil om...
At Taylor er kjekk er det ingen tvil om…

– Ville jeg ha datet et fan? Selvfølgelig! Jeg vil jo ikke ekskludere noen, så hvorfor ikke. Jeg ser ikke etter et spesielt utseende, men lojalitet og ærlighet er veldig viktig. Og hun må greie å være seg selv, og slippe seg litt løs, sier han.

Men selv om kjekkasen sier at han ikke har en spesiell type, innrømmer han at han alltid har vært litt småforelsket i Jessica Alba.

– Jeg har alltid vært et stort fan av Jessica Alba, så det kan jeg ikke holde for meg selv. Jeg kommer nok ikke til å slutte å like henne, for jeg har alltid likt Jessica, avslutter han.


Så jenter, da er det bare å satse på at du får sjansen til å møte den kjekke skuespilleren, og kanskje det er nettopp deg han leter etter…

Legg igjen en kommentar

