Norsk Twilightblogg

Jeg tenker på ham enda

En jentes første kjærlighet er  aldri lett å glemme.. Foto: All Over Press En jentes første kjærlighet er aldri lett å glemme.. Foto: All Over Press

– Jeg tenker på han enda

Og det er ikke «Twilight»-kollegaen hun snakker om…

Kristen Stewart (20) og Robert Pattinson (24) ble nylig ‘outet’ som et par av «Twilight»- produsenten Wyck Godfrey…

Men nå innrømmer Kristen at hun fortsatt tenker på sin første kjærlighet…

Kristen – som spiller Bella Swan i «Twilight»- innrømmer at hun fortsatt plages av tankene på sin første kjæreste, selv om hun var sønderknust etter at de slo opp.

Som de fleste av oss, tenker fortsatt Kristen på sin første  kjærlighet.
Som de fleste av oss, tenker fortsatt Kristen på sin første kjærlighet.


– Alle sier at den første er den værste. Det er så sant. Jeg vet ikke om det er fordi det er den beste kjærligheten, men det er den første du husker. Jeg tenker på han enda, sier hun.

At det ikke er «Twilight»- kollegaen hun snakker om, er helt sikkert..

– Det er en gutt jeg vil huske for resten av livet, og jeg kan gå så langt og si at jeg var forelsket i han, og han knuste hjertet mitt. Man holder fast ved den første kjærligheten, den er god og ha og du burde sette pris på den, selv om det gjør vondt, sier hun.

Hva Robert sier til disse innrømmelsene er vites ikke, men Wyck Godfrey uttalte tidligere at han håper paret holder sammen;

– Det jeg tenker på er: «Oh my God, jeg håper de fortsetter å være sammen». Det ville blitt pinlig på settet til den neste filmen om de har et stort brudd. Det blir liksom: «Wow, de er nødt til å portrettere denne kjærlighetsshistorien i to filmer til. Gud, jeg håper de fortsetter å være sammen, vær så snill å vær sammen». Og slik går nå dagene mine, forklarer produsenten.

Legg igjen en kommentar

