Norsk Twilightblogg

Jeg var blakk!

– Jeg var blakk!

Heldigvis sluttet ikke «Twilight»-stjernen som skuespiller…

Robert Pattinson (24) – som spiller vampyren Edward Cullen i Twilight- innrømmer at han vurderte å slutte som skuespiller før han slo igjennom med vampyr-sagaen…

– Jeg var jo helt blakk! forteller han ifølge tryske Glamour Magazine.

Den britiske skuespilleren forteller at han tenkte at han måtte slutte som skuespiller for å finne en måte å betale regningene sine på.

Kristin Stewart og Robert Pattinson fikk virkelig sitt  gjennombrudd i Twilight.
Kristin Stewart og Robert Pattinson fikk virkelig sitt gjennombrudd i Twilight.

– Hvis du er en skuespiller, og du går på auditions, men du får ikke rollene, så er du ikke en skuespiller, jeg måtte jo betale regningene mine, forteller han.

Robert har også tidligere tullet med at han skulle starte sin egen religion..

– Jeg vil virkelig spille inn et album, ha ansvaret for en film, og starte min egen religion, spøkte stjernen.

Men spøk eller ei, det er ihvertfall en ting R-patz virkelig har tenkt over når det kommer til sin egen religion;

– Jeg hadde ihvertfall sluppet å betale skatt!

Legg igjen en kommentar

