Norsk Twilightblogg

Nytt intervju med Kristen

Nytt intervju med Kristen av det tyske bladet ‘Bild’

Hun er den mest mystiske kvinnen i Hollywood.

Kristen Stewart, som er født i Los Angeles og spiller ‘Bella Swan’ – jenta som elsker du udødelige vampyren ‘Edward Cullen’ – Robert Pattinson.

Et fenomen som har tjent milliarder: ‘Twilight’ – over 100 millioner solgte bøker, bok 3, ‘Eclipse’, er på kino nå – en blodig kjærlighets-fortelling for tenåringer.

Fenomenet? Millioner av tenåringer vil være som henne.

I forelskelse, borte, forhekset.

Men hvem er hun egentlig?

Hun er vakker, pen, spontan.

Åssen er livet hennes som?

«Hoteller, planer, journalister, kameraer. Hvor er jeg egentlig? Bare tulla! I morgen har jeg ferie. Jeg skal ta en tur rundt i Berlin.» Sier hun.

Har du googlet navnet ditt? Det omtrent 25 millioner søkeresultater!

Hun flytter seg litt i stolen. «Yeah, jeg mener jeg må vite hva som foregår. Jeg er en kontroll frik. Jeg hater det, hvis jeg ikke vet det siste om meg. Men det er helt gærent! Jeg blir redd over hva som blir skrevet. Så mye tull…

Hun har en drømmejobb.

«Jeg har jobbet siden jeg var en liten jente.» På alderen av 11, blu hun kjent av filmen ‘Panic Room’.

Singel?

Hun smiler og er stille.

Forelsket?

Hun smiler til meg. Så sier hun nei. Hun forsvarer hjertet sitt. Hun er ikke noen vampyr. Ikke en sex bombe. Bare en jente som blir en kvinne. Hun røyker og gjør hva hun vil.

Hva gjør deg lei deg?

«Det at mange tror jeg ikke liker det jeg gjør, at de tror jeg er arrogant. Jeg elsker jobben min. Så klart gjør jeg feil. Men har ikke alle rett til å gjøre feil?»

Fotografen kommer inn. Jeg lukter på håret hennes. «Hva slags parfyme er det?» spørr jeg. Hun rister på hodet. «Jeg liker ikke parfyme!» Vi ler og går.

Legg igjen en kommentar

