Norsk Twilightblogg

-De vil beskytte henne

Miley Cyrus (17) har blitt bannlyst fra å møte «LOL: Laughing Out Loud»- motspilleren Ashley Greene…

Cyrus sine pressefolk er nemlig interessert i å beskytte stjernen fra Ashleys ville partyliv.

– Da Miley var ute med Taylor Swift mente noen av Taylors venner at Miley var alt for gal, nå vil de beskytte henne, sier en kilde til Heat.

– Nå blir Miley beskyttet mot Ashley, fordi hun alltid vil feste, fortsetter kilden.

Miley har ikke kommentert utsagnene, men Disneystjernen insisterte nylig at hun har forandret seg mye siden sin tid i hitserien «Hannah Montana».

– Jeg har virkelig forandret meg mye. Før så pleide jeg alltid å ha med meg moren min på settet. Hun var min assistent, make-up artist, hårstylist, og garderobeansvarlig på samme tid, sa Miley dengang.

– Jeg er definitivt mer komfortabel med meg selv, og jeg trenger ikke å pynte meg hver dag lenger. Før så kom jeg alltid med sminke, og pene klær. Nå dukker jeg bare opp i koseklærne mine, settet har blitt som mitt andre hjem, sier hun.

Dette syns jeg er rart det er jo liksom Miley som har blitt gal ikke Ashley?!

Legg igjen en kommentar

