Norsk Twilightblogg

-Han falt pladask

Robert Pattinson har falt  pladask. Foto: All Over Press Robert Pattinson har falt pladask. Foto: All Over Press

– Han falt pladask

Endelig innrømmer «Twilight»- stjernen at han er forelsket…

Robert Pattinson (24) har fått øynene opp for en ny skikkelse, og det er ikke Kristen Stewart (20)…

Ifølge kilder har den kjekke briten – som er travelt opptatt med å filme sin siste film «Water of Elephants»- falt pladask for en hund…

… Og ikke nok med det, Robert vil adoptere den!

Heldigvis løp ikke bare Robert avgårde med hunden.
Under innspillingen av filmen – hvor Robert spiller en kjekk veterinær- spurte Robert hundetreneren om han kunne adoptere hunden.

– Han falt pladask, og spurte om han kunne adoptere den. Og treneren sa ja. Men det kommer til å koste flesk for denne hunden er spesielt trent, sier en kilde.

Men det var ikke noe problem for briten.

– Rob bare lo, og sa at han var villig til å betale hva som helst, han elsker den lille hunden, hevder kilden.

Robert avslørte nylig at han fortsatt sørger over sin avdøde hund Patty, som døde i fjor.

– Jeg prater om hunden min hele tiden. Det var en helt fantastisk hund, og det var som å miste et familiemedlem. Familien min ble forbannet når jeg sa i et intervju nylig at han var den viktigste personen i livet mitt. Men uansett hvor idiotisk det høres ut, var det forholdet jeg hadde til den hunden et spesielt forhold. Den dagen han døde var virkelig den verste dagen i livet mitt, sa Rob.

One response

  1. Det er hunden til Walter

    august 6, 2010, kl. 13:38

Legg igjen en kommentar

