Norsk Twilightblogg

Breaking Dawn settet

Det er veldig lenge siden jeg har oppdatert dere på noe, men jeg syntes det var på tide, nå som de har begynt å filme Breaking Dawn! Jeg gleder meg kjempe masse til de kommer, det er også snakk om å lage en film om ‘Bree Tanners Korte Nye Liv’, det håper jeg virkelig! Men da blir det ikke Jodelle Ferland som spiller Bree, noe som er synd, siden jeg elsker henne, og jeg har sett noen av filmene hennes i høst, som ‘Case 39’ der hun spiller sammen med Renee Zellweger, ‘The Messengers’ hvor hun spiller med ingen ringere enn Kristen Stewart! Kristen nevnte til og med at hun hadde spilt i den filmen sammen med Jodelle Ferland i Eclipse kommentarene sammen med Robert. Til slutt, har jeg sett ‘Silent Hill’! Den filmen er en av de beste jeg har sett, og  du bør virkelig se den. Alle de filmene er veldig bra. Jodelle får nesten alltid skumle roller, f.eks, hun har også vært med på ‘Supernatural’, der hun også spiller en skummel liten jente, jeg har ikke sett den enda, så jeg kan ikke si hva som skjer i den episoden, men hvis du vil se den, kan jeg si at hun er med på første sesong i en episode som heter ‘Provenance’. Men uansett, jeg vil anbefale noen bøker: The House Of Night serien av P.C. og Kristin Cast (jeg er på den 7. boka nå, veldig VELDIG spennende serie!), The Vampire Diaries av L.J. Smith (Jeg er på den 4. boka. Jeg synes den tredje boka var en av de mest spennende bøkene jeg har lest. Når man tror at det ikke er noen løsning, og det er kjempe spennende, kommer L.J. opp med noe nytt, og gjør det enda mer spennende.) Dødslekene/ The Hunger Games, av Suzanne Collins (Jeg slukte alle tre bøkene i et jafs. Mange sier at det kommer til å bli det neste The Twilight Saga.) Water For Elephants, av Sara Gruen (traileren har nettopp kommet ut til filmen, og som du mest sannsynelig vet, spiller Robert Pattinson i den. Filmen ser veldig spennende ut, men jeg tror boka er enda mer spennende, fordi den er virkelig helt fantastisk!) Evermore, av Alyson Noel (Veldig spennende, passer veldig godt til Twilight fans.) Og sist men ikke minst: The Host av Stephenie Meyer! (Det er den beste boken jeg noensinne har lest!! Til og med bedre enn The Twlight Saga. Du må lese den!)

Nå vil jeg vise dere noen bilder fra ‘Breaking Dawn’ settet. du har mest sannsynelig sett de første bildene av Edward og Bella, fordi det er en stund siden de kom, men jeg følte jeg måtte legge dem ut her, fordi de bare er helt fantastiske!

Legg igjen en kommentar

